Travel

Efikasno pakiranje za daleki put s bebom

Evo prvi post na mom blogu koji je na Hrvatskom, neka se i to dogodilo. Odlucila sam ga napisati na Hrvatskom jer nekako mislim da stranci vec imaju ovaj sistem u malom prstu posto puno jeftinije ,a i cesce putuju na daleka mjesta sa djecom. Kod nas su daleka putovanja do nedavno bila nedostizna pa sa novim trendom trebaju doci i neke nove upute.

Ovo ce mi biti prvo putovanje s Balie, i najduze putovanje odma na pocetku. Prije dok sam putovala sam kao travel blogger , moram priznati da sam puno posla gubila upravo zbog ljudi koji su putovali s djecom. Putovati s djecom je apsolutni hit u svijetu travel blogginga jer sve vise ljudi trazi savjete online o tome gdje da odu ,ali i sto da spakiraju i kako da se pripreme. Veselim se ovoj novoj kategoriji putovanja na mom blogu ,i voljela bi evo cak i prije nego odletim, podjeliti s vama kako sam se pripremila i zbog cega na bas ovakav nacin.

Kad putujes sam, boli te briga, ubacis odjecu jer imas vremena na putovanju eksperimentirati ali i opustiti se. Sada sve vise shvacam da vremena imam jako malo za sebe jer sam potpuno posvecena maloj Balie. Pa kako bi si olaksala putovanje, ukljucila sam mali OCD i sve pripremila unaprijed kako bi mi putovanje bilo bezbrizno.

DEFINIRANI OUTFITI ZA SVAKI DAN

Prvo sam odlucila odmah unaprijed napraviti si outfite koje cu nositi na putovanju od 7 dana. To sam napravila samo zato da ne bi gubila vrijeme razmisljajuci sto da obucem, ali i zato da na fotkama nisam uvijek u istoj odjeci. Zbog posla kojim se bavim , slike mi moraju biti raznolike, pa sam odlucila sloziti si 6 outfita za razgledavanje, plus lezerne opcije za plazu.

ZA SVAKI DAN

Outfiti su svi sacinjeni od kratkih hlacica i zanimljivih topova. Nisam previse komplicirala samo mi je bilo bitno da je udobno i da izgleda koliko toliko zanimljivo. Jedan odlican savjet je i da pakirate sve u nijansama i bojama koje idu skupa, u slucaju da vam se neki top zaprlja , da zamjenite drugim ,ali da ide na sve.

Mozete pogledati jos moj post iz marrakecha u kojem sam pakirala za 3 dana sve u najmanju torbu ikada.(link)

ZA PLAZU

Bit ce trenutaka kada ce jeans biti oskudan i nepotreban, pa sam uzela

• lagani kimono,
  • sesir,
  • jednu majcicu
  • japanke
  • torbu koja se okrece na dvije strane
  • i naravno kupace kostime.

U tome planiram provoditi popodne na plazi, a vjerovatno cu to imati svaki dan na plazi, pa mi je ta jedna kombinacija dovoljna.

Ova torba od Desiguala mi je idealna za ovo putovanje, jer ima dvije strane, pa umjesto da nosim puno razlicitih torbi, ponjeti cu samo ovu jednu, i okretati cu je ovisno o situaciji i outfitu.

Ovaj Tummy Tea Tox caj (link)  jos nisam isprobala kao sto vidite zatvoren je, tek mi je jucer dosao s dostavom, tako da cu ga ponjeti sa sobom na putovanje i tamo ispijati. Ako ga otvorim prije, strah me je da ce mi se porusti po portljazi pa cu malo ipak pricekati.

Iako postoje i varijante za mrsavljenje, ja sam uzela ova dva , jedan je za energiju tokom dana, a drugi za ciscenje tokom noci i lakse uspavljivanje. Kostaju samo 79 kuna (link) i nadam se da ce mi pomoci odrzati me na zivotu tokom ovog putovanja.

Japanke od Ipaneme su idealne za ovo putovanje jer su jedne malo ozbiljnije , dok su druge lezernije i sarenije. Zelene mogu obuci cak i navecer u restoran, zbog dizajna, dok cu u sarenima provoditi popodnevne i jutarnje sate. Ove su mi jos od prosle sezone.

Kupace sam kupila u Calzedoniji i moram priznati da su bili poprilicno skupi. Sveukupno su me kostali nesto manje od 1000 kuna. Nisam si dugo kupovala kupace, pa sam mozda izasla iz dira, ali me iznenadila cijena moram priznati. U svakom slucaju ne kupujem ih cesto pa se nadam da ce izdrzati bar dvije sezone.

MINIMALNO KOZMETIKE

Iako kozmetike imam na bacanje doslovno, ne zelim nosti puno jer onda previse razmisljam. Sa sobom nosim nanuznije.

• Bb krema u boji jer je laksa od klasicnog tekuceg pudera,
  • Olovku za obrve
  • Tus za oci
  • Maskara
  • Crna olovka
  • Kist za puder i obrve
  • Puder u kamenu za svaki slucaj ako treba nesto fiksirati za fotku
  • I naravno mineral 89 booster od Vichy-a kao podlogu i zastitu od sminke.

• Osim toga nosim i svoju tekucinu za lece i putnu cetkicu.
  • Ponjeti cu kutijicu za lece sa sobom u avion , a posto veliku bocu ne smijem nositi ponjeti cu male ampule fizikalne otopine od Balie, za svaki slucaj ako moram izvaditi lece i vratiti ih

• Ubacim svakako i jedan parfem, eto tek toliko da se nade.

Dakle moje pakiranje za sada izgleda ovako. Vrlo jednostavno i pregledno i lako za spakirati. Necu previse razmisljati o tome sto cu obuci jer cu imati sve definirano i moci cu se u potpunosti posvetiti Balie i uzivanju na svom putovanju.

Osim odjece i nekih primarnih stvari, nosim sa sobom i sama svoje sampone. To radim jer u hotelima oni mali samponi i regeneratori nisu zadovoljavajuci, i ne volim ih. Zbog toga sto imam plavu kosu koja treba puno brige, moram i nositi svoju zastitu. U ovom slucaju nosim sa sobom Keune sun shield liniju za kosu koja ce mi pomoci da mi kosa ostane zasticena od sunca i vanjskih utjecaja.

Naravno tu su i neizbjezni faktori. Jedan malo jaci i jedan slabiji. Realno ne trebaju mi dva, ali nisam se mogla odluciti, jer ne znam koliko ce jako sunce biti.

Sitne stvari za plazu sam spakirala u sesir, prvo da se sesir ne zguzva, ali i da ustedim mjesto u koferu.

Inace bi sve zarolala, ali posto zelim izbjeci peglanje odjece, odlicila sam ovako posloziti. To zauzima vise mjesta, ali mjesta imam dovoljno, cak i viska. Super ukoliko se u zadnji cas sjetim dodati jos nesto, na primjer stikle ili nesto drugo.

Lijeva strana kofera je moja, desna je od Charlesa, jos samo fali donji ves koji je u pranju, ali osim toga, sve sam spakirala. Njabitnije od svega, ovaj nacin pakiranja mi smanjuje stres i moci cu uzivati bez da mislim jesam li nesto ponjela ili nisam.

PAKIRANJE BEBE

Odjeca od Balie je puno manja, pa nje mogu i ponjeti vise. Osim nekih standardnih bodija, kupila sam i par slatkih stvari da ima za obuc kakda bude prilika. Balie ce imati vlastiti kofer, jer ce najvise mjesta zauzeti pelene i formule i dohrana.

2 OUTFITA ZA SVAKI DAN PUTOVANJA

Balie ce trebati sveukupno 14 outfita, u slucaju da bude neka nezgoda i treba ju promjeniti, uz to cu dodati i jos neke extra stvarcice za svaki slucaj, jer mjesta imamo. Pa krenimo redom.

ZA PLAZU

• Kupila sam mali sesiric za 39 kuna u H&M-u , na Jamajci je sada spica ljeta  i moram zastiti bebu od sunca maksimalno. Sesiric sam isprobala na njoj u ducanu i bio je jedini koji nije htjela skinuti s glave s toga sam odabrala njega.

• Male kupace gace sam kupila u Zari, kao i mali jednodjelni kostimic.

Da vam sad ne fotkam bas sve sta sam spakirala odvojeno napisati cu vam na dnu cijelu listu stvari da znate.

Kofer Lista

• kapa za sunce
  • cijeli paket pelena
  • 2 paketa vlaznih maramica
  • nivea baby i obicna nivea
  • Nivea ampule za nos
  • lupocet baby
  • toplomjer
  • 3 gaze
  • podloga za presvlacenje
  • torba za pelene
  • 2 bocice za avion i 2 bocice u kofer
  • 4 kutije Novalac formule
  • U engleskoj cu kupiti kasice za Balie pa njih nisam pakirala
  • Cetka
  • sampon i losion za bebu
  • zlica za hranjenje
  • faktor 50 za sunce

STO SVE TREBATE U TORBI ZA AVION

U avionu vam treba dosta stvari, ali kako bi izbjegli prevelike torbe, dobro je planirati unaprijed. Na stranici babycenter.com sam nasla listu za pakiranje u tranzitu.

• Pelena za svaki sat leta, plus extra pelene u slucaju presjedanja ili kasnjenja
  • gaza
  • podloga za presvlacenje ili rucnik
  • fizioloska otopina
  • vlazne maramice
  • odjeca za presvlacenje u slucaju nezgode
  • formula, dohrana ili izdojeno mlijeko,voda, sok ukoliko koristite
  • suhe maramice
  • dekica za avion
  • plasticna vrecica za pelene
  • 2 bocice
  • kremica za guzu
  • gel za dezinfekciju
  • podbradak
  • duda ukoliko vam beba koristi dudu
  • igracke za zabavu
  • crtici na ipadu ukoliko koristite
  • nosilica – ja nosim svoj ergo baby
  • lupocet baby – u slucaju nuzde
  • kisobran kolica koja stanu s vama u avion
  • auto sjedalica

Spomenula sam gore kisobran kolica pa da se nadovezem na to jos. Nedavno sam uzela kolica upravo za ovo putovanje. Kolica koja ste mozda vidjeli a zovu se Pockit od firme GB (kliknite za link). Izasla sam s Balie van da vam malo demonstriram kako izgledaju te koliko su mala kada se sklope.

KISOBRAN KOLICA

Ova kolica imaju puno prednosti ,ali zbog tih prednosti imaju i puno mana.

Prva prednost je ocita, a to je da se ova kolica sklope u nevjerovatno malenu velicinu. Doslovno budu velicine ruksaka! To ih cini vrlo laganima, ali i prakticnima za putovanja, pogotovo ako idete avionom. Isto simblIcne su cijene od oko 1300 kuna. Sto je puno manje od ostalih kolica ove kategorije. Jako su privlacnog izgleda kad su sklopljena, a i poprilican ih je uzitak sklapati.

Ipak zbog svog jako jednostavnog dizajna , imaju neke manje mane. Postoji samo jedan dep u koji mozete staviti stvari, a to je ovaj klasicni koji ide ispod kolica. Na dijelu gdje gurate kolica nema nikakvih depova za stvari, kao sto su bocice itd, pa ste prisiljeni nositi torbu, iako nju svejedno nosite s drugim kolicima, pa to nije neki problem.

Kotaci su klasila, voze se, ali cim dodu na malo grublju povrsinu morate se potruditi, isto tako na primjer ako prelazite preko okvira vrata, nece samo preci preko vec cete ih morati podici, sto zna biti iritantno, ali je i za ocekivati posto su napravljena da budu prakticna na putovanjima zbog velicine, pa neke stvari na njima nisu savrsene.

Ono sto je super, je sto imaju posebne adaptere koji se kupuju odvojeno ,koji se stave na kostur i na njih mogu samo zakaciti svoju autosjedalicu, to ce biti super korisno na aerodromu, i to je jedna stvar koja me bas jako veseli i odusevljava jer mi je autosjedalica skupa s Balie u njoj nenormalno teska!

Ja sam kupila jos jednu podstavu za kolica na kojoj Balie moze lezati, jer su kolica poprilicno tvrda. Sto je za ocekivati zbog nacina na koji se sklapaju. Debela podstava kolica bi kocila sklapanje. Tako da je podstava nuzna za udobnost  malog djeteta kao sto je Balie, mislim da vecoj djeci to ne smeta.

Kolica su dostupna u Baby center Hrvatska (<-kliknite za link). Ne dolaze sa dodacima, kao sto je kabanica i adapteri, ali sve mozete dodatno kupiti. Kolica kostaju 1299 kuna, ukoliko ste clan Babye centre kluba – ukoliko niste – uclaniti se mozete besplatno i ustediti cete si 300 kuna!.

Extra stvari koje nisam uvrstila u post ,ali ih uvijek ponesem:

• adapteri za struju, ukoliko imate europski prikljucak dobro je da provjerite kakav prikljucak vas ocekuje na destinaciji. Vecina hotela ih ima ili prodaje, ali bolje da ponesete svoje.
  • Punjaci za mobitele i kompjutore
  • fotoaparat
  • pasta za zube
  • pegle za kosu itd
  • europska zdravstvena iskaznica
  • putno osiguranje

Nadam se da sam vam pomogla malo s ovom svojom listom, ukoliko planirate dugo putovanje mislim da ce vam ova lista pomoci 🙂  I znate da uvijek nesto zaboravimo, pa ako mislite da mojoj listi nesto fali, ili vec iz iskustva s takvog putovanja s bebom imate nesto za dodati, molim vas ostavite komentar 😀